tirsdag 25. oktober 2011

Jeg gjør lekser

Som dere kanskje har fått med dere er det altså sånn at jeg har begynt på skole her i Nigeria. I Nigeria begynner barna på skolen når de er tre år. Jeg synes det er veldig skummelt og vanskelig å være der siden de ikke snakker norsk og jeg ikke kan engelsk. Men jeg vet at de voksne er snille og passer på meg. Det blir litt bedre hver dag, og jeg lærer fire nye ord av læreren min hver dag som jeg får med hjem i en bok for å øve på. På tirsdager og fredager får vi lekser. Mamma og pappa hadde nok ikke trodd at de skulle be meg gjøre leksene mine før om ca tre år. Men jeg synes det er veldig gøy. Jeg liker å være veldig nøye og visker ut med viskelæret om jeg ikke blir fornøyd. Vi skriver tall og bokstaver, og fargelegger. Her er jeg når jeg gjør leksene mine:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar, det er veldig hyggelig!