fredag 25. november 2011

Blanke ark

Det går litt bedre på skolen nå. Jeg synes det er litt lenge å være der, selvom mamma sier at det er mye kortere dag der enn det var i barnehagen hjemme. Jeg har begynt å snakke en god del engelsk nå, og plukker opp masse nye ord hver dag. Siden jeg er så veldig glad i å tegne så tenkte mamma og pappa at jeg hadde det fint på skolen når jeg fikk tegne. Men så kunne jeg fortelle at vi får ikke tegne, BARE skrive og fargelegge. Jeg synes det er gøy å fargelegge, men jeg liker mye bedre å tegne mine egne ting. Så pappa snakket med læreren og nå får jeg masse blanke ark hver dag! Kjempegøy. Så her er noen av tegningene jeg har tegnet på skolen, og under er noen flere hjemmefra.



























En kokk...

Dette er et skattekart. Jepp.

Her har jeg tegnet de tre bukkene bruse! Og trollet under broa.

Biler

En øks

Noen oster

Aliens og blomster

En politibil med blålys

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar, det er veldig hyggelig!