søndag 20. november 2011

HELG!

Det har vært en fin helg, og helg er det jeg liker best, for da gjør vi veldig mye koselig. PÅ fredag var det sportsdag på skolen. Alle klassene var kledd i like t-skjorter i forskjellige farger, min klasse var rød. Mamma og pappa måtte også ha på sånne skjorter, og de var med meg på skolen. Jeg gjorde ikke noe på sportsdagen, jeg hadde ikke lyst. Man kunne enten løpe, balansere erteposer på hodet eller kaste ball. Men det var gøy å se på de andre barna, også fikk jeg popcorn.

Jeg har klippa meg for første gang i mitt liv uten å skrike som en rabiat gris. Og jeg ble veldig fin. Og jeg har tegnet. Masse. Og vært på stranden. Her er noen bilder fra helgen min, og to nye tegninger helt nederst.






































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar, det er veldig hyggelig!