torsdag 3. november 2011

Mer papir!

Jeg tegner så mye at jeg snart går tom for papir igjen. Mamma har laget et system for alle tegnesakene mine – så jeg alltid vet hvor jeg finner blanke ark, og har penner, blyanter, fargestifter og tusjer i alle farger tilgjengelig i tegnekroken min. Pappa tar med hvite ark hjem fra kontoret i en brun konvolutt. Når vi er ute på restaurant og spiser middag har jeg med meg en mikkemuskoffert med tegnesaker. Så lenge jeg kan tegne er jeg stort sett fornøyd. I dag vil jeg vise fram de siste verkene mine.





Dette er en dinosaur


I går tegnet jeg en jordklode!


Dette er en bil som kan hoppe!


Dette monsteret har jeg tegnet med penn. Jeg tegner bare med penn når jeg er et sted der jeg ikke har tegnesakene mine. Som på kontoret til pappa for eksempel.

Håper dere liker tegningene

hilsen Max

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar, det er veldig hyggelig!